10 октомври 2010 г.

10-те най-смешни вица за 10.10.2010г.

0 коментара
В социалното осигуряване:
- Казвате, че сте получили работна травма. Кой е виновен?
- Шефът.
- Каква ви е диагнозата?
- Бременност!

***

Момченце пита баща си:
- Татко! Как мислиш, тежко ли е да изгубиш жена си?
- Много тежко, синко. Практически абсолютно невъзможно, но аз все още не губя надежда.

***

По повод на кризата.
Един банков служител звъни на друг:
- Здравей, как е?
- Добре е.
- О, извинете, сигурно е грешка.

***

Пътен полицай спира шофьор за превишена скорост.
- Ще ми вземете ли книжката? – пита той.
- Искате ли да се хванем на бас за 100 лева, че няма?

***

Гаджето ми скъса с мен.
И сега съм сам... с жена и две деца

***

- Скъпа! Дълго мислих и реших! Ще трябва да се разделим! Беше ми много хубаво, но намерих по-евтино.

***

Баща отива да прибере сина си от детската градина.
-Кой е вашия?- пита възпитателката.
-Няма значение. Нали утре пак ще ви го върна.

***

Седи си един на една пейка с много тъжна физиономия. Идва при него друг и му казва:
- Защо си толкова тъжен? Какво е станало?
- Седни, ще ти разкажа.
Мъжът сяда.
- Проблемът е, че пейката е прясно боядисана.

***

Попитали радио Ереван:
-Какво трябва да има на втора страница на упътването на Лада, Москвич и други подобни?
-Разписание на всички влакове и автобуси.

***

Продавач на лотарийни билети:
- Купете си билети, моля! Можете да спечелите милион!
- Оставете ме на мира! Нищо не искам да печеля!
- Имаме и такива билети!

0 коментара:

Публикуване на коментар