11 октомври 2010 г.

Мобилните оператори мамят за тарифите

0 коментара
Консултантите в клиентските центрове на трите мобилни оператора - Мобилтел, Глобул и Виваком рядко познават в детайли различните тарифни планове и услуги, но се стремят да отклонят вниманието на клиента към други продукти и промоции, към брошурата, сайта, телефоните за информация. Това сочи проучване на асоциация "Активни потребители" в десетки офиси в София, извършено на принципа "Таен клиент". 

Когато са достатъчно компетентни за съответния тарифен план или за условията на дадена промоция, се случва служителите да премълчават неизгодните характеристики на продукта или да спестят информацията, че преференциалните условия важат само за определен период. В отделни случаи потребителят е принуден неоснователно да чака, поради "ангажираност" на персонала, въпреки че в офиса няма други клиенти, допълват от асоциацията.

Според проучването консултантите "засичат" или дават грешен отговор, на въпросите "Каква е цената на ес-ем-ес в роуминг?" и "Как става тарифирането на разговорите?". Обикновено първите 60 секунди от разговора се плащат като една минута, а след това се отчита на секунда, но според някои консултанти е точно обратното, тоест дават грешен отговор.

0 коментара:

Публикуване на коментар