28 септември 2010 г.

Три пъти седмично секс от сервитьорка

0 коментара
Нов сексскандал избухна вчера в Дупница, след като сервитьорката Ваня Георгиева внесе жалба в полицията срещу работодателя си Николай Сърбов.  Той поискал от нея секс три пъти седмично, пише знаменият благоевградски в. "Струма".

Ваня Георгиева работила около два месеца в денонощното заведение на гарата в Дупница на Николай Сърбов. В жалбата си тя пише: Работих около 2 месеца при Николай Сърбов, който има заведение на гарата в Дупница. Напуснах, защото след като му поисках 20 лева авансово от заплатата, шефът ми заяви в прав текст: Пари назаем не давам. Но ако два-три пъти в седмицата правиш секс с мен, ще имаш пари, колкото искаш.

Ваня Георгиева е шокирана от поведението на 60-годишния ресторантьор Николай Сърбов."Не съм очаквала такова отношение. Работех с желание. Отношенията ни отначало бяха като работник и работодател, но след един месец шефът ми реши, че може да ме използва и сексуално. Погнусих се от думите му. Не подадох жалба срещу Николай Сърбов веднага, защото ми беше неудобно от съпругата му. Тя е много свестен и добър човек и работи в счетоводството на общината. Винаги, когато е идвала в заведението, се е отнасяла добре с персонала, питала ни е: Как сте, момичета, имате ли нужда от нещо? Затова ми беше необходимо една седмица да реша дали да изнеса на показ поведението на Николай Сърбов, който най-вероятно е предлагал същото и на други момичета, които са работили преди мен в заведението му. Там текучеството е голямо. Непрекъснато идват млади момичета, работят месец-два и си тръгват", заяви Ваня Георгиева.

Преди около две години името на Николай Сърбов нашумя, тъй като той беше облепил цялата гара с обяви “Търся момиче за сервитьорка, тежаща 50 кг и висока 170 см”. Тогава в Дупница се шегуваха, че Н. Сърбов търси манекенка, а не сервитьорка, и случаят много се коментираше.

0 коментара:

Публикуване на коментар